Sunday, July 15, 2012

Short Updates


Demam UPU belum reda lagi, tetapi syukur alhamdulillah, beroleh sesuatu yang sekian lama menjadi idaman kalbu.. Penerimaan ibu bapa? Syukur alhamdulillah sekali lagi, walaupun pada mulanya sedikit terkilan selepas mendapat tahu saya letak UIAM lebih atas berbanding UMS, tetapi kini mereka sudah mula menerimanya..

Ye, my parents nak saya kat UMS sebab dekat..

Dah rezeki merantau ke negeri orang, insyaAllah, pengalaman akan mengajar saya untuk menjadi lebih berdikari..

sentiasa berfikiran terbuka.. :)

Mungkin sekiranya saya study kat UMS, kadar pergantungan hidup dengan keluarga masih tinggi. Sekarang saya dah kena mula biasakan diri rindu macam-macam perkara..

Ye, malam tadi saya rasa macam tak nak tinggalkan bilik saya.. Mungkin time saya sambung study kat UIA, family saya dah pindah kat rumah baru.. huhu.. rindu nak tinggalkan rumah yang dah serasi dengan saya nie.. :'(

**Doodle kat atas tue doodle kedua saya.. walaupun belum sempurna lagi tapi boleh la, macam lebih baik daripada doodle yang pertama dulu, hehe.. macam je la..**



betul, betul, betul! *buat suara upin & ipin*



Happy belated birthday to my nephew, encik danish yang agak lasak.. hehe.. Che bie doakan danish jadi hamba Allah yang soleh, jadi anak yang soleh kepada parents danish, jadi adik dan abang yang baik, dan jangan lupakan che bie tau.. sayang danish! :)

**che bie:makcik fitri**

dear akhi, take care..

**identitinya masih menjadi tanda tanya sehingga kini**

Wassalam..

2 comments:

mama aryan said...

berjauhan itu kadang kala lebih manis,sbb nanti bole rindu-rinduan hehe..apapun merantau ye

fie92 said...

ye kak.. hehe.. sy emosi lebih sebab tak pernah berjauhan dengan keluarga utk masa yg pnjg.. :)