Friday, July 6, 2012

Doodle Ohhh Doodle


Syukur alhamdulillah, walaupun tak comel tetapi saya dah mampu buat doodle saya sendiri.. Perlu diakui saya tak pandai melukis, so agak teruja la apabila berjaya menghasilkan doodle yang pertama.. Ye, masih banyak yang perlu saya pelajari, dengan jujurnya saya katakan saya dah mula minat buat doodle..

Sifu saya? Encik Wan Hazel.. Thanks sebab buat tutorial untuk budak baru belajar macam saya nie.. hehe..


Dulu saya berharap sangat saya ada bakat melukis.. My dad boleh tahan hebat juga dalam bidang lukisan, akan tetapi anak gadisnya ini sering menganggap seni lukisan adalah salah satu seni yang memeningkan kepala.. Kalau ditanya subjek yang paling saya tak suka dari tahun satu sampai form 3 dah tentu la subjek Pendidikan Seni Visual.. Saya pernah pujuk my dad buat lukisan untuk kerja mingguan saya.. Err.. Korang ingat saya boleh terlepas? Cikgu PSV saya tak bagi A sebab dia tahu lukisan tue bukan hasil kerja saya.. huhu..

Erm.. Rasanya seni dalam bidang photography saya dapat dari my dad juga kot.. tapi.. Sekarang dah jarang pegang kamera.. Huhu.. Takpe, camera hp kan ada.. *ayat penawar duka lara*



Hehe.. Sedih pula entry cik fitri malam nie.. Terharu kot sebab dapat buat doodle yang masih belum sempurna tue..

Takpe, lepas nie usaha lagi ye cik fitri.. :)

See u on my next entry..

Wassalam..


No comments: