Monday, February 11, 2013

Feelhoney - Curang *Versi Akustik*



Ku akui ku pencinta sejati,
Ku berjanji yang Kau slalu kusayangi,
Namun KASIH (Tuhan) slalu ku bohongi,
Betapa malunya aku menghadapMu..

MencariMu hanya bila ku rindu,
Mula bersujud hanya bila ku perlu,
Namun bila Kau beriku cinta,
PanggilanMu tak pernah aku dengar..

Angkuhnya ku pada kejadianku,
Merasakan dunia lama milikku,
'kan kelukah lidah bersyahadah cinta?
Bila nafas di hujung nyawa..

Curangnya aku di setiap nafasku,
Melupakan aku hanya milikMu,
Jauhkah syurga dari pandangan?
Kifarah dosa kini(sakit) ku rasakan..

Tuhan..berikan aku peluang,
Curang yang lalu takkan berulang..

Nyanyian : Feelhoney
Lagu : Amin Fh & Bie Fh ( Feelhoney Ent )
Lirik: Bie Fh ( Feelhoney Ent. )
Susunan Muzik : Abd. Halim Ahmad ( Neurotic Studio )

No comments: