Monday, May 23, 2011

SEMEGA UMS 2011


Penat tapi berbaloi! Fuhh.. If sebelum nie saya kurang berminat nak masuk UMS, but thx to abang-abang n kakak-kakak fasi coz dah membuka mata saya.. Guess what, i dah mula rindu dorang.. haha..

Selain luas dan terkenal dengan no 9, UMS juga mempunyai tangga yang banyak.. fuhh.. If setiap hari turun naik tangga, confirm kurus, huhu..



Rasanya semua aktiviti best.. Geram giler tengok budak-budak yang cerewet, tak tahu menghargai orang lain langsung.. Agak mustahil larr kalau join sebarang program dapat tido awal, makanan sedap, ada aircond di setiap tempat, dan boleh mandi lama-lama.. haiz.. kalau demand sangat tue, lebih baik tak perlu ikut program nie.. hoho..

owh ya, gambar-gambar dalam entry nie dah tak fresh, gambar sebulan yang lalu, huhu.. Tak berani bawa dslr, even camera kecik pun x bawa.. Pastu saya terlupa hp saya ada camera.. haha..


InsyaAllah, jika rezeki saya bukan di UPSI, saya akan menyambung pengajian saya di UMS..
*haiz.. i miss them so much*

*to be honest with u, i've spent my time talking about ums n sleeping nicely at school today*


*fuhh.. i won't depend on the pictures to explain my 3 days 2 night experience*


Rasanya tak best merepek kalau teringat buku sejarah, kena score tinggi-tinggi dulu baru boleh berangan masuk UMS.. SO, sambung citer dalam entry yang seterusnya~

the END.

No comments: