Friday, July 6, 2012

Tulis.Padam.Tulis.Padam


Terlebih buat sesi luahan perasaan tadi, sebab tue title agak merimaskan.. Haih.. Kata-kata kat blog boleh dipadam tetapi kata-kata yang telah dilafazkan tak mampu ditarik balik wahai sayang-sayangku.. Tengah tension sebenarnya nie..

Huarrrggghhh..

blogwalking la sangat!

Tadi terkomen satu blog.. belek punya belek, kat blog dia ada entry yang bukan-bukan.. Haiz.. Malunya.. Dah la tak dapat delete komen tue.. sobsobsob.. :'(

tukar topic!



Den ada pinjam beberapa buah novel kat library.. Kali nie ketat sket pemilihan cik fitri.. Hanya novel islamik.. Fuhh.. Tak mudah, lagi-lagi dah ramai terbuka mata hati dalam mendapatkan bacaan yang berunsur islamik..

Den bukannya apa, agak meluat membaca pergaulan bebas yang terdapat dalam novel cintan-cintun tue.. Syukur alhamdulillah, kat penulisan2u pun dah ramai penulis yang peka tentang soal ikhtilat..

Err.. Idea dah yilek.. Nak post something tapi takut ramai yang sukar menerimanya secara terbuka.. Erm.. Teguran untuk insan-insan yang memandang rendah terhadap insan yang lemah.. Takpe, buat masa nie saya simpan dulu, esok lusa insyaAllah saya post..

See u on my next entry.. :)

Wassalam..

2 comments:

Anonymous said...

hope bukan blog saye hehe :)

fie92 said...

insyaAllah bukan.. :)