Sunday, September 23, 2012

Masa Bukan Ukurannya


My family kata saya tak suka bergaul, my bff kata i homesick, tetapi sebenarnya saya pun tak tahu apa sebenarnya yang terjadi.. hihi.. Saya friendly, tapi kena pada tempatnya; tak la tak semena-mena kacau roomates kat compartment dia... Saya kuat, yeah, KUAT.. last week almost semua orang balik uma, den terperuk kat bilik.. hehe..

tapi... cuti hari raya haji nanti saya balik tau.. hoyehhhh! hihi.. eh, silap.. Syukur alhamdulillah, boleh juga menyelesaikan apa yang patut diselesaikan tue.. Ye la, kalau tak selesaikan sekarang, takut takde peluang pula selepas nie..

Saya rasa saya kejam.. Kejam sangat-sangat sebab apabila saya menyedari sesuatu yang salah, saya tak memulakan langkah untuk menegur sebaliknya hanya mampu menanti dan berdoa.. Eh, kejam ke?

Proses menganalisis keadaan sekeliling masih diteruskan.. Ok, saya dah tahu kat mana saya patut dan tak patut makan.. hehe.. Makan juga menjadi keutamaan..

Sekarang saya mengkaji beberapa bahasa tau.. hehe.. mengkaji la sangat.. Hampir setiap hari saya ada kelas bi, arab, dan bm kerjaya.. Kelas yang paling saya suka dah tentulah bmk.. Sebabnya dah tentu kerana bm merupakan bahasa kebangsaan kita, hehehe..


Doakan saya mampu menjadi semakin kuat dan bertahan dengan segala dugaan yang mendatang.. InsyaAllah cik fitri mampu menjadi seorang yang cekal hatinya.. :)

Wassalam..

No comments: