Thursday, December 6, 2012

Nak Rehat


Semangat nak update blog kian luntur, tengah stress dan tengah kumpul kekuatan sebelum ambik final exam.. Nak share banyak citer tapi takde masa nak tapis satu per satu.. 

Yang pasti, cik Fitri perlukan rehat yang lebih panjang.. Ye, yang lebih panjang..

Erm, pujian adakalanya mampu menjadi pembangkit semangat tetapi boleh juga membuatkan seseorang menjadi tinggi diri dan merasakan dirinya cukup bagus.. Urm, den la tue.. Baru puji sket hati dah berbunga setaman *eh, berbunga ke kembang setaman?*..

Tak boleh tinggi diri cik fitri, final exam dah dekat nie.. Perlu berusaha lagi.. :)

Den tetiba teringat time mula-mula masuk u, nak register/add subject secara manual, memang rushing giler tapi time tue juga jumpa classmates kelas b.arab yang friendly sangat.. Time tue juga la orang sibuk drop subjek.. Dan time tue juga boleh tersesat, syukur alhamdulillah ada yang baik hati tunjukkan jalan untuk junior yang ke hulu ke hilir bawa map, hehe..

Comel giler kalau ingat semula..

Ye, point2 negative dah mula hilang satu per satu dan den dah mula terima u tercinta nie..

Hasrat dan keperluan sememangnya dua perkara yang berbeza.. erm.. Hasrat den nak taip jauh lebih panjang, akan tetapi diri den mula menuntut rehat..

**Pengaruh rakan sebaya membuatkan den bergiat dengan lebih aktif dalam dunia twitter walaupun pada mulanya den hanya gunakan twitter utk naikkan blog je**

Lebih banyak membuka mulut/berkongsi cerita tentang diri sendiri, lebih banyak masalah bakal timbul.. So, pastikan post sesuatu yang sahih sahaja.. Wokey, tido2, nak jumpa sabahan students esok, hehe, tak sabar.. :)

Wassalam..

2 comments:

al_hakim said...

baru kena puji tadi..hehe

fie92 said...

erk, ye ke? hehe.. anggap je pujian tue valid untuk 1 jam, lepas tue sila lupakan.. :)