Saturday, February 23, 2013

Dugaan



Ada kalanya pabila ditanya matlamat kita hidup di dunia nie, kita merasakan jawapan untuk soalan tersebut masih samar-samar.. Ada yang kata macam tue sebab dirinya amat lemah dan tak cukup berbuat amal kebaikan lagi tapi.. Bila difikir-fikir semula, apa pula jawapan kita?

Orang kata, tepuk dada tanya selera.. Fikir-fikirkan..

Dugaan mendatang tanpa diundang, tetapi setelah berjaya mengharungi satu per satu dugaan tue, dengan menggunakan akal yang sihat, pastinya kita tahu hikmah disebalik semua dugaan tersebut..

Sometimes den rasa sesetengah subjek yang den ambik sem nie susah sangat, tapi Allah SWT Maha Penyayang, DIA berikan den groupmates yang baik.. Pendek citer, disebalik 'kesusahan' yang kita rasa tue akan hadir bersama 'kesenangan' dariNYA..

Mohon sesiapa yang kenal den tak perlu cari den kat twitter dengan full name den.. Ada seseorang yang mungkin excited nak buat account twitter banyak-banyak sampaikan den dan beberapa orang kawan den 'terkena'.. Tak baik buat macam tue.. Better delete sebelum saham dosanya semakin bertambah.. Jujur den susah nak maafkan orang tue sebab dia guna gambar yang kurang senonoh, urm, mungkin juga teramat tidak senonoh..

Den ada 1 acct twitter je, Fitri Fie, satu sahaja..

Den memang tak guna full name den untuk acct2 kat laman sosial nie.. Salah satu sebabnya den nak guna nama tue untuk urusan formal je..

Banyak hal sebenarnya den nak citer tapi rasa penat sangat.. Kelas lewat habis, discussion pun banyak kali buat (bagus sebenarnya tapi den rasa penat, sobsobsob).. 

Urm, den fikir ceritera rabu berakhir sem lepas, rabu minggu nie pun ada juga, erk, masing-masing kelu sebab teringat citer sem lepas kot, hohoho.. *pucat*

Semalam tido lewat, ada persoalan yang masih menjadi tanda tanya sehingga sekarang.. Doakan semuanya baik-baik sahaja.. :')



Wassalam..

No comments: