Wednesday, March 31, 2010

Apa Perasaan Anda Setelah Melihat Video Ini?




Bagi pemilik kereta berkenaan, pastinya anda marah dengan 2 lelaki tersebut.. Walaupun cik penulis blog belum lagi memiliki sebuah kenderaan pun, tetapi perasaan cik penulis blog bercampur-baur disaat melihat video ini buat pertama kalinya di halaman facebook..

Mungkin kata-kata mereka ada kebenarannya, tetapi tidakkah kata-kata mereka melebihi batas? Ok, mungkin mereka sudah terbiasa memandu kereta-kereta bertaraf 5 Bintang, yang jauh lebih mahal/berkualiti daripada kereta-kereta tersebut, walaubagaimanapun, cik penulis blog tetap bertegas, perbuatan mereka sangat keterlaluan!

Mungkin kerajaan kita harus membuktikan sesuatu kepada mereka.. Buka mata mereka wahai syarikat-syarikat pengeluar kereta tempatan, hasilkan sesuatu yang bernilai di mata mereka, SAMPAI BILA KITA DITINDAS OLEH ORANG BARAT?

Korang patut tengok akhir video tersebut, memang tak patut or dalam bahasa kasarnya kurang ajar..

*see, tak pasal2 emosi cik penulis blog terganggu!*

ok, cik penulis blog rasa entry nie patut ditamatkan secepat mungkin, den takut den merepek yang bukan-bukan pula nanti..

erm.. so, Apa Perasaan Anda Setelah Melihat Video Ini?

~brb~

4 comments:

NichKhun said...

fie.. tenet slow la.. xdpt tgk video tu.. nape ngan laki 2 orang tu?

fie92 said...

dorang hentam keta myvi n satria neo.. mcm2 dorg kutuk, hujung video tue, dorg siap conteng keta tue n buat demonstrasi jalanan lagi owh..

NichKhun said...

o0o0 ye ke.. huhuhu.. kesian kan.. hehehe xdpt tgk tenet slow.. thanks fie

fie92 said...

ye~~ wlcme.. ala, nnti intrnt da ok blk, sis tgk la.. :)