Thursday, April 1, 2010

Tagged By Miss NaOmei


Kali nie saya akan menjawab tag daripada Miss NaOmei @ NichKhun pula.. Kami sehati sejiwa.. Korang tak percaya? Ok, korang tanya miss nichkhun.. Kami sama-sama jiwang, hehe.. Jap ye, nak buat senaman jari dulu, hehe.. Ok, jom jawab! :)

1)anda rasa anda hot?
- tak.. *eh, tiba2 rasa macam pernah jawab soalan nie, hehe..*


2)upload gambar kesayangan



3)kenapa anda suka gambar ini?
- sebab saya rindu sangat dengan anak buah saya tue.. cik hanim, tak rindu che' bibi ke? haha.. :p

4)bila kali terakhir anda makan pizza?
- awal bulan februari kot.. hoho.. lamanya dah tak makan pizza~~ T.T

5)lagu terakhir yang anda dengar?
- Sampai by Encik Mimpi

fuhh.. sedap sangat suara Encik Mimpi tau~~

6)apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
- dengar lagu2 Encik Mimpi, hehe.. :p


7)selain dari nama anda sendiri anda suka dipanggil dengan nama apa?
- fie, bie..

8)tag 6 orang tanpa rasa kekesalan
- dengan baik hatinya saya tag semua blogger! hehe.. dah xda idea la pula~~ :p


*ye, saya lebih muda daripada sis, tapi saya dah lepasan sekolah tau..* :p

ok, selesai sudah tugasan yg diberikan oleh cik Nichkhun.. :)

entry TAMAT.

No comments: