Sunday, July 31, 2011

Things i've learned this week


Buat perenggan pertama je lebih 3 kali saya taip-padam-taip-padam, dah sah lama sangat tak buka blog.. ok, seminggu je kot, entry sebelum nie pun autopublish.. Urm.. Manusia memang ingat susah ketika susah or tengok orang susah je ke?

Or tak percaya tengok orang susah? Erm.. Dugaan minggu nie adalah kesakitan yang tak pernah saya rasa sebelum nie.. Dyspepsia.. Saya pun baru pernah dengar.. Paling dekat dengan penyakit tue ialah gastrik.. senang citer sila gunakan khidmat google..

ok, kembali kepada niat asal..

Perkara-perkara yang saya belajar minggu nie adalah......


1) Makan walaupun takde selera
- Hahaha.. Siapa kata orang chubby selalu berselera? Tak semestinya orang chubby berselera je sepanjang masa.. Erm.. KADANG-KADANG saya suka tak makan.. ok,nie bukan punca penyakit saya..

2) Tinggalkan kafein
- Memang lazat!! Tapi kalau dah namanya kafein tue, kena berpantang larr.. huhu..

3) Percaya gerak hati..
- Hari selasa tue saya dah siap iron baju sekolah but still ragu-ragu nak pi sekolah ke tak.. Nasib baik tak pi, kalau pi rasanya baru kawan-kawan saya nampak situasi sebenar..
*urm.. terlalu banyak bermain kot sampai kawan-kawan bagi ayat power giler.. erm, saya tak pernah buat-buat sakit, sakit tue sengsara, saya tak pernah suka sakit*

4) Mula kumpul bantal banyak-banyak
- Tido dengan banyak yang banyak adalah sangat nikmat.. Orang yang mengalami situasi yang sama dengan saya je yang faham fungsi bantal tue.. :)


erm.. 4 je la.. less is more better.. nanti merepek panjang2 dosa je lebih..

ok, the END.

No comments: