Monday, January 14, 2013

Cuti.Cita.Cinta


Kata-kata dalam gambar diatas diakui sendiri oleh pasangan-pasangan yang telah selamat membuatkan syaitan menangis dan terkaku seketika..

Serius cik fitri, serius...

Cita dan Cinta secara pandangan kasarnya, hanya huruf 'N' membuatkan dua perkataan tersebut itu tampak berbeza.. Secara zahirnya kelihatan sama sahaja..

Sama? Erk, tak kot.. Jauh bezanya tue..


Cita adalah sebuah impian yang diinginkan oleh seorang manusia, manakala cinta yang bersifat subjektif pula mempunyai makna yang sangat luas..

Cuti pula.. errr... SANGAT dicintai oleh insan yang bernama PELAJAR.. hihi..

Memandangkan sekarang nie den sedang bercuti, den lebih tertarik nak menghuraikan panjang lebar mengenai CUTI, encik Cita dan Cinta mohon bersabar; tunggu entry akan datang.. =)

Masa cuti nie la digunakan sebaik mungkin untuk menggembirakan hati ibu bapa, tidak kurang juga menjadi kaunselor kepada adik tercinta dan rakan-rakan yang disayangi..

Uhuk-uhuk.. Masa nie juga la digunakan untuk membuat perancangan masa depan.. Urm, tahun nie dah 21 tahun..  

Err, agaknya kalau ada orang nak masuk meminang, mak ayah den bagi tak? hehehehe.. 

DAAAAHHH Cik Fitri, kalau nak parents gunakan ayat tue, nak terduduk bersimpuh dan tersipu-sipu malu, gunakan lagi la.. =.='

Sejujurnya, den rasa den perlu berhenti menaip.. Nanti encik hati manis *sweetheart* yang identitinya masih belum dikenal pasti oleh detective conan tawar hati kat den, huhuhu..

See u on my next entry~    =)


Wassalam..

No comments: